Formularz zgłoszenia niezgodności towaru z umową

Załącznik nr 2 - formularz zgłoszenia niezgodności towaru z umową

…………………, dnia ……………. r.

(miejscowość, data)

 

FORMULARZ

zgłoszenia niezgodności towaru z umową

 

1. Dane Klienta

Imię i nazwisko

 

 

Adres

 

 

 

E-mail

Telefon

 

 

 

2. Informacje o przedmiocie zgłoszenia

Oznaczenie towaru

(kod towaru/ nr seryjny, nazwa)

 

Data zakupu

 

 

Opis niezgodności z umową

 

 

 

 

 

3. Żądanie Klienta:

  nieodpłatna naprawa towaru

  wymiana na nowy towaru

odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*

obniżenie ceny towaru*

 

*Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny towaru, gdy:

a) sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;

b) sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;

c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości jego naprawy lub wymiany;

e) z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

 

 

 

…………………………………………….

(podpis Klienta)

 




3. Żądanie Klienta:
☐  nieodpłatna naprawa towaru
☐  wymiana na nowy towaru
☐ odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*
☐ obniżenie ceny towaru*

*Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny towaru, gdy: 
a) sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
b) sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości jego naprawy lub wymiany;
e) z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.



…………………………………………….
(podpis Klienta)